Livin’Ontwerpbureau kiest voor up-to-date inzicht en inspirerende gesprekken. Mireille van Driel, eigenaar Livin’ Ontwerpbureau.
Livin’ ontwerpt levendige interieurs waarin mensen zich thuis voelen. In kantoren, scholen en zorgcentra weerspiegelt het ontwerpbureau de visie van de organisatie die er is gehuisvest. En wordt er bovenal voor gezorgd dat het er een plezier is om te werken of te wonen. Of zoals directeur-eigenaar Mireille van Driel zegt: ‘We maken blije gebouwen.’ Begin 2021 maakte haar bedrijf de bewuste overstap naar Cijfers die Tellen. Voor de complete financiële administratie, up-to-date cijfers en inspirerende gesprekken op basis van heldere prognoses en ambitieuze toekomstplannen.
‘Wij begeleiden de opdrachtgever van de bouw tot de oplevering en maken van een ingewikkeld proces een inzichtelijke en leuke ervaring’, vertelt Mireille. ‘Vanaf de allereerste ideevorming voor het interieur van een gebouw werken we samen met de medewerkers of bewoners. Het gaat uiteindelijk om de plek waar zij werken of wonen, dus willen we weten wie zij zijn en wat ze wensen. We kiezen voor kleurrijke ontwerpen, bijzonder licht, fijne meubels, inspirerende elementen en een aangenaam klimaat. De combinatie daarvan is bepalend voor de energie die een interieur geeft en uitstraalt.’
Voorliefde voor de zorg
Livin’ telt in totaal vier personen en bestaat al twintig jaar. In de afgelopen periode groeide de voorliefde voor interieurontwerp voor zorgcentra, en dan met name voor centra mensen met dementie. ‘Met onze ontwerpen willen we juist een stukje welzijn en geluk toevoegen aan hun levens’, legt Mireille uit. ‘We hebben voor deze doelgroep en ook voor de gehandicaptenzorg onder meer het Beleefpaneel ontwikkeld. Een thematisch aan te passen paneel waarmee hun zintuigen geprikkeld worden. ‘Om in een betere stemming te komen, oude herinneringen op te halen of te ontspannen.’
Volle tevredenheid
De groei zit er bij Livin’ volop in. En het ontwerpbureau is ambitieus. ‘Daar hoort een administratiekantoor bij dat daarbij aansluit’, zegt Mireille. ‘Begin 2021 zijn we naar Cijfers die Tellen overgestapt, tot volle tevredenheid. We beschikken nu altijd over up-to-dat cijfers. Zonder gedoe, speurwerk en dus tijdsverlies. Zo kunnen we op ieder moment exact volgen hoe we het doen ten opzichte van onze prognoses. De overstap ging enorm soepel. Onze complete financiële administratie werd vlot ingeregeld in Yuki, het online systeem waarmee we nu werken.’
Personal touch
De grote plus van Cijfers die Tellen is volgens Mireille de personal touch. ‘We zijn niet zoals bij de grotere kantoren een nummer en krijgen niet voor elke vraag tussendoor meteen een factuur. In plaats daarvan krijgen we persoonlijke aandacht en wordt er snel en accuraat gehandeld als we een vraag of wens hebben. Bovendien hebben we vier keer per jaar een face-to-face gesprek, waarin we uitgebreid onze prognoses en financiële prestaties analyseren, op basis waarvan wij eventueel kunnen bijsturen.’
Meedenken en inspireren
Diezelfde gesprekken met Cijfers die Tellen zijn bovendien hét moment om samen de toekomstplannen van Livin’ te bespreken. ‘Waar willen we naartoe en hoe komen we daar? Cijfers die Tellen denkt daarin met ons mee en komt met onderbouwingen op basis van onze financiële cijfers en mogelijkheden. Die gesprekken zijn altijd inspirerend en waardevol. Al met al is ons financiële bewustzijn met de overstap naar Cijfers die Tellen flink gegroeid.’
Kijk voor meer informatie op livinontwerp.nl en beleefpaneel.nl
Meer weten wat Cijfers die Tellen jou als ondernemer te bieden heeft?
Neem gerust contact met ons op.